Multivitamin Shaklee kini Berwajah Baru

Assalamualaikum ampa. Kembali lagi bersama dengan entry Wan yang seterusnya. Kalini Wan nak cerita tentang produk Shaklee. First soalan yang Wan nak sangat tanya dekat korang. Korang pernah terfikir tak siapa yang wujudkan Multivitamin. Tak hairanlahlah sekarang betapa berlambaknya produk multivitamin dalam Malaysia atau seluruh dunia ni. Kalau sebelum ni Wan pernah tulis entry tentang Kurus dengan Hello New You supplement Shaklee. 

And kalau korang tahu tak, Dr Forest C. Shaklee telah mencipta Multivitamin Shaklee atau lebih dikenali sebagai Vitalized Minerals pada tahun 1915. Kiranya Multivitamin Shaklee dah wujud hampir 108 tahun. Lamanya dan menarik tak korang?
*Multivitamin Shaklee yang pertama iaitu pada tahun 1915.*
*Penemuan Multivitamin Pertama Dunia*

Kalau korang nak tahu, pada tahun 1915 Dr Forest C Shaklee mencipta Vitalized Minerals. And this is one of the first multivitamin supplement in the world. (Sungguh tak tipu). History never lies. Sejak dari itu, Shaklee tidak berhenti menjalankan penambahbaikan ke atas Multivitamin ini. Shaklee jalankan lebih 100 000+ over quality control test setiap tahun untuk pastikan kualiti dan keberkesanan setiap produk sebelum sampai ke tangan anda. 
NEW IMPROVED FORMULA Multivitamin Shaklee. InshAllah sedikit masa lagi Shaklee akan lancarkan THE LATEST VERSION with the best ingredient empowered by latest technology. It named VITA-LIZE ! 
 And apa yang menariknya Vita-Lize yang bakal kluar tak lama lagi ni telah diimproved formulanya. Dan makin eloklah kesan penggunaannya. 
Sebelum wujudnya Vita-Lize, multivitamin ni dikenali sebagai Vita-Lea. Dan Multivitamin ni dapat menyokong keperluan khas kepada lelaki dan Wanita. Siapa ja yang memerlukan multivitamin ni? Adakah korang rasa cukup pengambilan sumber vitamin dan protein korang? Dan adakah korang ambil semua makanan ni dalam tempoh sehari?
Adakah korang rasa cukup pengambilan Vitamin. Setiap makanan yang ada, adakah korang rasa mampu ambil kesemuanya dalam masa sehari? Mestilah tidak kan. Wan sendiri pun tak mampu nak ambil semua ni🥲 Sebabtulah pengambilan multivitamin sangat-sangat penting untuk kita semua. 

Bila badan kita kekurangan Vitamin, mungkin ada antara kita yang pernah alami simptom begini (berdasarkan gambar yang bagi). Pernah korang alami perkara macam ni? Jari kerap kebas, mood tak stabil, lesu dan macam-macam lagi. Itu tandanya badan korang kekurangan mikronutrien. Sebab tulah penting sangat korang ambil supplement tambahan untuk badan. Sebab badan kita sendiri tak mampu dapat menerima jumlah vitamin dan protein yang cukup. 
Dan bila Shaklee keluarkan Multivitamin berwajah baru dan improved formula. Rasa rugi sangat bila korang tak ambil juga multivitamin ni. 
Kenapa korang perlu pilih Vita-Lize?
Kerana setiap hidangan dapat membekalkan 25 jenis Vitamin dan mineral yang penting kedalam tubuh badan kita. Dan kalau korang ambil 2 biji sehari, Vita-Lize dapat membekalkan 600mcg folic acid dan Vitamin B yang cukup kedalam badan. 
*Perbezaan antara Vita-Lea Iron Plus dan Vita-Lize*

Formula Multivitamin Vita-Lize telah diimprove dengan penambahan beberapa Vitamin lain seperti Vitamin D, Folic Acid, dan Vitamin K1. Dan Multivitamin Shaklee adalab lain daripada yang lain. Vita-Lize mengandungi 25 jenis Vitamin dan Mineral. Dan kajian yang turut dibuat dengan banyak kali dan Landmark study. Dan paling penting penyerapan folic acid kedalam badan adalah lebih cepat  
Siapa yang perlu ambil Multivitamin ni? Semua orang boleh ambil, antaranya:
Dan bagi Wan tak rugi pun untuk korang ambil supplement tambahan. Korang tahu atau tidak. Semakin meningkat umur seseorang, semakin berkurang tau production enzim dalam tubuh badan kita. Sebab tu bila umur meningkat, kita mudah dapat sakit. Sakit pingganglah, gastriklah dan macam-macam. 

Korang nak dapatkan Vita-Lize yang bakal keluar tak lama lagi? Jom dapatkan dengan Wan. Korang boleh book dulu tau. Bila dah masuk Malaysia. Terus Wan contact and postage ke korang. 

Atau korang berminat nak beli produk Shaklee yang lain dengan harga member? Atau korang berminat untuk jadi Ahli Shaklee dan dapat income bersama Shaklee boleh terus contact Wan atau terus sign up member Shaklee dengan Wan. Tekan je link bawah tu tau. ⬇️

Wan Nur syafiqah
Pengedar Sah Shaklee Padang Serai
SID 1691556
012-5334906

#blogmegashaklee #shakleetriumph
#pengedarsahshakleepadangserai

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni Shaklee Saya - Selamat Tinggal Painkiller

Pengedar Shaklee Padang Serai Kulim