Insentif Shaklee Malaysia yang ditawarkan

Assalamualaikum pembaca sekalian, Selamat Hari Raya AidilFitri, Maaf Zahir & Batin. Alhamdulillah tahun ni kita dah tak Raya terkejut lagi, hahha. Okay so kalini Wan nak share topik yang sangat- sangat menarik. Bagi yang sedang mencari-cari Bisnes Online yang sesuai ni lah masanya. Bila dah buat Bisnes ni mestilah kita nak buat dalam masa yang lama dan untung yang banyak. 

Kalau korang nak tahu Insentif apa yang Shaklee tawarkan kepada korang yang menjadi SID Shaklee? Korang boleh baca juga Insentif Shaklee disini ya. 
Wan join Shaklee masa tahun 2021, and masa tu Wan sangat-sangat tertarik dengan Insentif yang Shaklee tawarkan kepada SID atau pengedar Shaklee.
Antara Insentif yang ditawarkan adalah 3C.

Apa yang dimaksudkan dengan 3C tu? 
1. Cash Bonus
2. Car Bonus
3. Conference Point
Semua orang berpeluang untuk mendapatkan 3C ni tau. Macam mana nak dapatkan 3C tu Wan?
CASH BONUS
Cash Bonus ialah bonus yang diberikan mengikut UV (unit volume) kita. Cash bonus ialah serendah RM23 dan maximum bonus INFINITY. Kalau korang dapat kumpul point dalam 150UV, korang dah layak dapat Cash Reward ni tau. 

Dan apa yang bestnya kita boleh dapat berapa banyak target income yang kita nak dengan bisnes shaklee. Korang nak angka 3, angka 4, angka 5 atau lebih. Semua tu pilihan atas tangan korang. 

Dan shaklee akan kreditkan income ke akaun kita setiap pertengahan bulan iaitu14hb tanpa gagal. Jika tarikh 14 hb jatuh pada hari public holiday. Shaklee akan awalkan kemasukkan gaji kita tau. Best tak korang. Korang duduk rumah pun gaji tetap masuk dalam akaun. 
Selain dari Cash Reward ni, korang pun boleh dapat Untung Runcit hasil dari jual produk Shaklee kepada pelanggan yang membeli produk dengan korang. 
Contohnya sebotol vitamin C dijual dengan harga RM115. Manakala harga yang perlu dibayar kepada Shaklee ialah RM92. Jadi untung runcit RM 23. Banyak tak? So dalam sehari kalau korang dapat jual 5 botol Vitamin C korang dah dapat Untung Runcit sebanyak Rm115 dah. Best tak?

Korang nak tahu apa lagi BEST? Sekiranya korang berjaya skor 3000uv, TAHNIAH!!!! Korang berjaya naik rank dari Distributor kepada SUPERVISOR.
Dan korang akan dapat lagi tau Bonus kepimpinan dibayar sekiranya kita mempunyai sebuah organisasi dan telah melahirkan pemimpin yang efektif. Dan kalau korang nak tahu, betapa adilnya Shaklee ialah, walaupun kita mempunyai organisasi yang besar, dan sekiranya korang tidak membuat sebarang jualan, maka tiada sebarang bonus yang diberikan kepada leader yang sudah tidak aktif. So korang tetap dapat rank up dengan efektif, sekiranya upline korang dah tak aktif. 

CAR BONUS
Shaklee juga menawarkan Car Bonus kepada setiap pengedar yang aktif. Car Bonus minimum ialah RM550 dan maximum ialah INFINITY. Yang bestnya car bonus shaklee dibayar secara cash dan masuk dalam akaun bersama cash bonus. 
Maksudnya, contoh car bonus yang diterima RM1000, dan komitmen kereta kita ialah RM500 sebulan, jadi kita dah ada extra cash RM500 untuk dibelanjakan. Shaklee tak pernah wajibkan sekiranya car bonus dapat RM1000, dan bulanan kereta jugak RM1000. No! Even kalau kita tak perlukan kereta, kita boleh guna car bonus tu untuk apa-apa sahaja perbelanjaan lain.
CONFERENCE POINT
C yang terakhir dalam shaklee ialah CONFERENCE POINT, dan ini ialah ganjaran terbaik yang shaklee berikan kepada pengedar-pengedar mereka yang komited. FREE TRIP/UMRAH setiap tahun shaklee akan taja sepenuhnya untuk yang layak. Ni pun sama juga boleh dapat untuk rank supervisor dan ke atas.

Conference point ni shaklee bagi dalam bentuk trip percutian kepada ahli nya. Setiap tahun shaklee ada trip regional contohnya Phuket, Bangkok, Bali, Korea dan sebagainya. Dan ada juga trip international seperti London, US, Swiss dan sebagainya.
Dan trip ini kosnya ialah PERCUMA. Dan layanan yang shaklee berikan sangat2 la high standard dan VVIP.
Tahun depan 2024, korang pun boleh join lagi tau trip Shaklee ni. Sebab trip tahun depan memang best sangat-sangat. 
Bukan senang nak naik kapal mewah tu. So memang best sangat trip yang shaklee tawarkan kepada SID. Dan memang sangat-sangat untung tau. Korang dapat duit lagi, dapat luggage dan macam-macam lah benefit yang korang akan dapat. 

Tahun ni Shaklee buka lagi peluang untyk semua SID RANK UP SUPERVISOR. Kalau korang berjaya Rank Up dan kekal Effective dalam tempoh 2 bulan  korang akan dapat Reward dari Shaklee sebanyak Rm600 tau. Bestnyaa korang. 
Dan Shaklee buka peluang bulan ni untuk korang join Shaklee dengan hanya buat belian RM99. Dan korang sudah menjadi ahli Shaklee dan terus jual Produk Shaklee. 
Dan korang fokus untuk Rank Up Supervisor untuk dapatkan Reward Rm600 tu. Bayangkanlah. Cash Bonus masuk, Reward masuk. Mahu tak pecah akaun korang dengan cash reward yang Shaklee bagi. 
Dan untuk bulan ni Wan Open intake untuk 5 orang sahaja yang betul-betul nak rank up dengan Wan. Bahan marketing, kelas turut disediakan kepada korang. Jom join team Wan.
Wan Nur Syafiqah
Pengedar Sah Shaklee
012-5334906

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni Shaklee Saya - Selamat Tinggal Painkiller

Multivitamin Shaklee kini Berwajah Baru

Pengedar Shaklee Padang Serai Kulim