Dapat Cash Rebate Shaklee dengan Vitamin Percuma

Assalamualaikum Hai korang. So harini Wan nak share satu daya tarikan daripada Shaklee. Fuhhh lain machiam ye ayat hahah. Sebelum ni Wan ada buat entry tentang Insentif Shaklee, korang boleh baca dekat situ tau. Dan kali ni topik paling menarik. Haa sebelum tu Wan tanya Dekat sini sapa je yang tak suka bila dapat cashback kan. Hairan bin ajaib kalau ada segelintir orang yang tak suka dapat cashback ni😂. Wan sendiri pun suka giloss dapat cashback tau. Dannnnn kalau ampa nak tau dalam Shaklee pun ada cashback juga tau😱😱😱. 
Korang tahu tak, nak dapat CASH REBATE dari Shaklee ni pun mudah sangat tau. Korang hanya perlu follow step yang Wan bagitau korang nanti ye. Dan sayaratnya tersangat la mudah dan tak susah pun korang. Mudah je Korang hanya perlu berdaftar menjadi ahli Shaklee dengan mana-mana pengedar-pengedar sah Shaklee (SID) atau korang nak daftar bawah Wan pun boleh je tau. Nak daftar bawah Wan korang tekan je link bawah ni. 
Dan kalau korang perlukan bimbingan dari Wan, Wan sedia bantu korang. Tekan je link Wassap Wan terus. 
Bila korang tekan link jadi membership tu, korang hanya perlu isi maklumat korang. Korang hanya perlu masukkan emel korang dan password korang sendiri untuk berdaftar dengan Shaklee. Mudahkan korang. Korang pun tak delah rasa takut sangat kan bila korang dapat lakukan sendiri. 

Nak jadi ahli Shaklee ada beberapa pilihan yang korang boleh pilih. Antaranya; 

1. Bayar Rm35 untuk berdaftar dengan Ahli Shaklee. 
Duit Rm35 tu akan direct bayar ke Shaklee tau, bukan kepada Wan atau mana-mana SID. 
2. Belian barang sebanyak100 UV (bersamaan RM350).
Korang hanya perlu buat belian produk-produk skincare, penjagaan rumah atau supplement Shaklee. Dan korang layak jadi ahli Shaklee secara PERCUMA. Mudah tak? Memang tersangat mudah tau. Banyaknya Wan nak kena beli. Tak semestinya korang kena beli semua tu tau. Korang boleh je ajak family korang beli sekali. Ha kan dah jimat. 

Kalau korang nak cuci-cuci mata dengan produk Shaklee, korang tekan je link ni okay😘

Ada lagi satu cara untuk korang jadi Ahli Shaklee dan yang pasti paling JIMAT. Sampai sekarang ye Wan masih tak percaya dengan PROMO ni. 

3. Belian Produk PROMO RM99 & FREE MEMBERSHIP
Korang hanya perlu buat belian HOT ITEM SHAKLEE dan hanya perlu BAYAR RM99 sahaja dan korang LAYAK jadi AHLI SHAKLEE secara PERCUMA. Dah jimat RM35 duit korang tau. Dan nak tahu apa yang lagi Jimat? Korang siap dapat Setong ESP dan Sebotol Vitamin C.
Bayangkan Harga Asal RM288, tapi korang hanya perlu bayar RM99 untuk jadi Ahli Shaklee secara percuma. Nak dapatkan PROMO RAHMAH RM99 dengan Free Membership tekan je bawah ni.

Korang mesti tertanya-tanyakan berapa banyak cashback yang korang boleh dapat? Pilihan tu ada dekat tangan korang. Korang nak 2 angka, 3 angka, 4 angka atau lebih lagi. Semua yang korang nak boleh dapat tau. 

Tapi pasti ada yang tertanyakan, Jadi ahli Shaklee ni kena buat bisnes ke Wan? Tak semestinya, bergantung kepada korang nak buat atau tak. Korang jadi ahli nak makan sendiri sebab nak dapat harga murah dari Shaklee pun boleh ye korang. 

Kalau korang setakat nak kumpul order dalam kalangan family korang pun boleh tau. Untung-untung korang pun dapat cash back dari Shaklee. Jom Wan nak tunjuk cara mudah bagaiman korang nak dapatkan cashback dari Shaklee😘
Gambar diatas adalah contoh yang paling mudah untuk korang faham tentang cashback yang korang akan dapat. 

Sebagai contoh, dalam bulan 5 ni korang ada buat belian barang Shaklee yang bernilai RM510 korang dah berjaya melepasi 150UV  di stage 5%. Dan automatik korang layak mendapat cashback sebanyak RM25.50 dari Shaklee yang akan terus dimasukkan kedalam akaun bank korang. 

Kalau korang berjaya melepasi percetage 11% kiranya korang layak dapat cashback 3 angka tau. Sebagai contoh RM224.20 tu masuk dalam akaun bank korang.

Dan cashback Shaklee biasanya akan dimasukkan pada pertengahan bulan iaitu samaada 13 atau 15 haribulan. Ada maa cashback Shaklee akan masuk awal ke akaun bank korang. 
Lagi banyak korang buat belian dengan produk Shaklee, lagi banyak la cashback yang korang akan dapat. Gambar bawah ni adalah bukti berapa ramai orang yang dapat cashback dari Shaklee. Seberapa banyak nombor yang tertera dalam kotak hijau korang, sebanyak tulah yang akan masuk ke akaun bank korang. 
Ada juga yang pernah tanya Wan apa je kelebihan jadi Ahli Shaklee ni? Dan pasti korang pun tertanya juga kan? Semestinya korang layak beli barang Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat korang. Antara kelebihan yang korang dapat bila menjadi ahli Shaklee. 
Jom Wan bagi contoh perbezaan harga antara Ahli dan bukan Ahli. 
Kalau korang perasan, ada dua harga kan untuk setong ESP. Distributor Price adalah harga ESP untuk yang berdaftar menjadi Ahli Shaklee iaitu sebanyak RM139. Dan manakala Retail Price adalah untuk pelanggan yang tidak berdaftar dengan Ahli Shaklee iaitu sebanyak RM173.75, korang mesti terkejutkan tengok perbezaan harga ni. 

Sebabtu Wan cakap tak rugi pun korang jadi Ahli Shaklee, dah ler dapat harga murah siap dapat cashback lagi. Dah ler dapat makan Vitamin percuma dari Shaklee dengan Cashback yang korang dapat. 

Korang berminat dengan cashback Shaklee yang Shaklee tawarkan kepada SID mereka. Dan korang berminat untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang cashback Shaklee. Korang boleh je terus komen atau tekan je link yang Wan akan bagi bawah ni nanti. 

Wan Syafiqah
Pengedar Sah Shaklee Padang Serai
012-5334906
SID 1691556

#blogmegashaklee
#pengedarsahshaklee

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni Shaklee Saya - Selamat Tinggal Painkiller

Multivitamin Shaklee kini Berwajah Baru

Pengedar Shaklee Padang Serai Kulim