VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

Sedar tak sedar sudah masuk pertengahan bulan kita berpuasa. Alhamdulillah bersyukur sangat tahun ni diberi peluang untuk berpuasa dengan cara yang sihat. Apa khabar korang semua? Masih sempat lagi kan untuk Wan ucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh muslimin dan muslimat serta pembaca sekalian. 

Ok Guys, selalunya bila pertengahan bulan Ramadhan pelbagai persediaan yang kita akan buat kan? Tak kurang juga Wan yg mula nak buat persediaan awal untuk berayašŸ¤­. Selalunya kalau dah raya makin menghampiri persediaan apa yang korang akan buat dahulu? Masa sebelum masuknya bulan Ramadhan Wan ada tulis entry untuk dapatkan duit raya awal Shaklee. Dan bila dah masuk pertengahan ni, maka bermulalah kita untuk buat persediaan awal raya. 

Selalunya semestinya Kuih Raya dan juga Baju. Hehehe. Benda ni semua orang akan buat dan tak kan terlepas kan. Sibuk cari kuih raya lah, baju raya lah, kemas rumah, cat dinding rumah, buat langsir baru lagi. Semua ni pasti akan dilakukan oleh kita semua. 

Tapi, Wan nak tahu ada yang buat persediaan untuk kulit muka? Mesti ada kan? Time raya mestilah nak kulit cantik, tanpa jerawat dan flawlesss gituuu. Hehehe, Wan pun tak terkecuali korang. Sebab Wan pernah je tau, raya masa tu kulit breakout, jerawat tumbuh sana sini, kulit muka menggelupas, kusam. Sedih betul masa tu, nak raya pun tak bersemangat tau. Gambar apa tah lagi, tak berapa nak ambil gambar pun dan banyak pakai filter je tau. 
Jom baca perkongsian VITAMIN KULIT.

Tapi Alhamdulillah sekarang Wan lebih yakin dengan kulit Wan sendiri, banyak improvement yg Wan sendiri dapat.
Kalau korang boleh tengok gambar ni, Ini adalah gambar yang Wan ambil sebelum Wan tak kenal lagi produk Shaklee. Yes sebab Wan pernah lalui fasa kulit muka Breakout dan Chicken Pox. So parut masa ni pun memang susah nak hilang. Kulit muka Wan pun terlalu sensitif tau, silap pakai produk pencuci memang habis muka kering, menggelupas, panas, gatal dan berjerawat. Masa tu memang dah tak tahu solution apa lagi Wan buat.

And sampai la masa tu Wan mula consume produk Shaklee. Tapi masa tu Wan bukan fokus untuk kulit tau, tapi Wan lebih fokus kepada untuk masalah sendi. Then bila start consume baru Wan tau ada lagi supplement yang boleh bantu untuk masalah kulit. And Wan pun start consume Vitamin C Shaklee.
Vitamin C Shaklee adalah produk pertama yang Wan ambil untuk masalah kulit Wan. Memang sehari Wan akan ambil sebiji sehari atau pun 2 biji sehari. Bila muka Wan mula nak tumbuh Mr.J. Wan akan ambil sebiji pagi dan malam. Dan paling best part Wan akan ambil separuh biji Vitamin C untuk dibuat Mask. Best gila tau bila pakai mask Vitamin C ni, lepas sapu tu muka rasa lain sangat. And lagi cepat bertindak la Vitamin C ni atas kulit muka kita. 

The Best Part, bila kulit muka Wan jadi kering, Wan konsisten ambil Vitamin C selama 2 minggu berturut-turut setiap awal pagi. Kulit rasa moist sangat tau. Sebabnya Vitamin C ni bantu hasilkan kolegan semula jadi dalam kulit kita serta dapat menganjalkan kulit wajah. Best sangat kan. 

Selain daripada penghasilan kolagen secara semula jadi, vitamin C ni juga membantu untuk kulit mencerahkan kulit muka secara semula jadi. Selain itu, Vitamin C dapat membantu mengurangkan pigmentasi dan garis halus pada kulit wajah. Sebab itulah geng-geng Shaklee yang consume Vitamin C nampak awet muda gitu. Jadi bagi yang ada masalah jerawat, parut hitam mestilah konsisten ambil Vitamin C ni tau. Vitamin C Shaklee turut bertindak sebagai antioksida pada badan dan kulit kita serta melindungi dari sinaran UV. 

Takut nak ambil Vitamin C ni sebab Gastrik. Jangan risau ampa, Vitamin C ni diperbuat daripada ekstrak Jagung dimana untuk elak daripada masalah perut sensitif. 
Selain daripada pengambilan Vitamin C, ada satu lagi produk yang Wan sangat-sangat konsisten ambil. Bukan setakat sebagai meal replacement, tapi turut dapat mencantikkan kulit wajah tau. Produk ni merupakan produk paling TOP dalam Shaklee iaitu ESP. Apa fungsi ESP ni ye?
Kebanyakan geng Shaklee dapat Kulit Cantik dengan minum ESP ni tau. 
Korang tau tak kenapa esp ni boleh mencantikkan kulit? Sebab kandungan dalam ESP iaitu Protein dan 5 jenis Vitamin B.
Kandungan yang terdapat dalam ESP, kalau korang perasan terdapat 5 jenis Vitamin B yang sangat membantu untuk penjagaan kulit. 

Vitamin B3 atau lebih dikenali sebagai Niacimide telah banyak digunakan dalam supplement kecantikan. Malah, niacin pada masa sekarang turut terdapat dalam banyak produk penjagaan kulit. Apa fungsi Niacimide untuk kulit?
Nak kulit muda remaja korang wajib ambil ESP. Niacin yang terdapat dalam ESP Shaklee ini merupakan sejenis vitamin larut air yang membantu untuk mengurangkan penampakan liang pori dengan menghaluskannya.

KELEBIHAN ESP UNTUK KECANTIKAN
✅ Menjadikan kulit jadi lebih cerah, anjal dan gebu
✅ Mengatasi masalah parut gelap atau berlubang
✅ Mengatasi masalah kulit terlalu kering / oily
✅ Menjadikan kulit lebih halus dan lembut
✅ Mengawal masalah pertumbuhan jerawat
✅ Menguatkan akar rambut dan mengurangkan keguguran rambut
✅ Mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang

Selain dari untuk kulit, ESP juga sangat membantu dalam kesihatan tau. So memang extra penjagaan la bila ambil ESP ni. 
KEBAIKAN ESP DARI SUDUT KESIHATAN
✅Meningkatkan sel darah putih yg merupakan sistem pertahanan badan
✅ Menguatkan rahim terutama yang pernah mengalami keguguran
✅ Mengelakkan kerapuhan tulang
✅ Memelihara kesihatan jantung
✅ Membantu penghasilan sel-sel baru
✅ Merendahkan bacaan bacaan diabetes dengan menstabilkan paras glukosa
✅ESP beri tenaga yang berpanjangan
✅ESP meningkatkan keupayaan memori
✅Mengawal berat badan
✅Membina otot yang sihat
✅ESP mengenyangkan dan boleh ganti sbagai alas perut bg student yang suka skip breakfast atau tak sempat nak breakfast berat2.

Wan tak pernah tinggal dua sekawan ni tau. Selain dari untuk kesihatan dapat extra lagi untuk kulit Wan. Tambah kulit Wan ni pulak jenis yang sensitif. Memang jaga sungguh-sungguh la ampa. Paling Wan suka bila Wan guna ESP tu sebagai mask dekat muka Wan ni, bila lepas pakai tu rasa skin moist gila. 
Alhamdulillah untuk skin sekarang, dah bebas parut jerawat dan kusam. Kulit pun makin sihat dan cerah la sikit berbanding dengan gambar yang Wan share sebelum ni. Sebab tu lah Wan tak boleh tinggal ESP dan Vitamin C ni. Bukan Wan sorang je ye proven succes ni, team Wan yang lain pun dah dapat skin yang sihat. 
Antara team yang dah dapat Skin yang cantik dan sihat. 

Dan untuk pengetahuan korang. Bulan ni Shaklee ada buat Promosi yang SUPER JIMAT tau. 
Korang bayangkanlah, untuk promosi bulan ni Shaklee buat PROMOSI dengan belian satu tong ESP dan satu botol Vitamin C, korang hanya perlu bayar RM99 sahaja. JIMAT TAK?
Betul dengan hanya RM99 korang dapat 2 botol ni. Dan paling penting FREE MEMBERSHIP yang bernilai sebanyak RM35. Terlebih JIMAT sangat tau dengan harga RAHMAH yang Shaklee tawarkan. Nak dapatkan Promosi Jimat ni? Terus je tekan link PROMO RAHMAH SET A untuk belian sendiri.

Nak lagi JIMAT atau nak GRAB DUA SET terus? Korang hanya perlu bayar RM188 dan dapat DISKAUN sebanyak RM10 serta FREE MEMBERSHIP dan FREE POSTAGE.
Nak dapat harga Jimat RM188 Promo Rahmah Shaklee. Terus tekan link PROMO RAHMAH SET B.

Mesti korang Rambang mata kan bila tengok PROMO shaklee untuk bulan ni. Nak tahu lebih lagi? Boleh je ampa terus Wassap Wan. Wan akan bantu dan Share untuk korang faham lebih lagi tentang SET RAHMAH SHAKLEE ni. Tekan terus link Wassap Wan 012-5334906. Jangan lepaskan peluang menarik ni ya kawan-kawan. Atau korang berminat nak jana income bersama Shaklee? Wan sangat alu-alukan. Jom buat duit dengan Wan.

Dan Terima kasih sebab sudi baca sampai habis. Sory kalau tulisan berterabur. Saya budak masih belajaršŸ˜‚ InshaAllah akan perbaiki mana-mana kekurangan. Terima kasih pembaca sekalian. 

Pengedar Sah Shaklee Padang Serai
Wan Nur Syafiqah
Sid 1691556

#setrahmahshaklee #shakleetriumph #blogmegashaklee

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni Shaklee Saya - Selamat Tinggal Painkiller

Multivitamin Shaklee kini Berwajah Baru

Pengedar Shaklee Padang Serai Kulim